Pengumuman

Saya terpaksa update semula blog ini kerana saya dapati masih dikunjungi ramai walau pun dah hampir sebulan saya umumkan blog ini tidak akan diupdate .Saudara/saudari boleh juga ke - mountdweller88.blogspot.com (blog kedua)



Wednesday, January 27, 2016

Imbas kembali drama RM2.6b

"YA atau TIDAK"

Soalan : Apakah RM2.6 bilion dari duit 1MDB itu masuk ke akaun Najib Razak?

Jawapan 1 : (Diam)
Jawapan 2 : Akaun itu tidak wujud.
Jawapan 3 : Ejaan nama Najib Razak oleh WSJ adalah silap.
Jawapan 4 : Saya tak guna duit itu untuk kegunaan peribadi.
Jawapan 5 : Penulisan Wall Street Journal adalah berunsur fitnah.
Jawapan 6 : Saya akan saman WSJ pada hari Selasa.
Jawapan 7 : Yahudi sedang menyerang Malaysia.
Jawapan 8 : Adalah bodoh jika Najib Razak guna akaun sendiri untuk terima wang
Jawapan 9 : RM2.6 bilion itu tak wujud.
Jawapan 10 : RM2.6 bilion itu adalah Derma.
Jawapan 11 : Penderma RM2.6 bilion itu adalah adalah dari Timur Tengah.
Jawapan 12 : Najib berhak untuk merahsiakan derma.
Jawapan 13 : Pembangkang perlu isytihar Penderma.
Jawapan 14 : Tun Mahathir cemburu tak dapat duit derma sebanyak itu.
Jawapan 15 : Duit itu guna untuk pilihanraya & kerja kebajikan
Jawapan 16 : Duit itu guna untuk melawan IS
Jawapan 17 : Duit itu guna untuk melawan DAP YAHUDI
Jawapan 18 : Duit itu bukan duit rakyat, jangan dengki dengan rezeki seseorang
Jawapan 19 : BERSIH juga menerima duit derma
Jawapan 20 : jangan ganggu pentadbiran Najib, zaman Tun sudah berlalu
Jawapan 21 : Saya sudah berjumpa dengan keluarga penderma
Jawapan 22 : Bank Negara tahu, saya tidak melakukan apa apa kesalahan
Jawapan 23 : ada plurals penderma, bukan seorang penderma
Jawapan 24 : Azalina uthman- ya kah?mungkin zahidi lebih tahu dari apa yang kami tak tahu
Jawapan 25 : Saya telah membelanjakan kesemua RM 2.6B untuk kegunaan umno
Jawapan 26 : Henti kan fitnah. Wang itu wang derma bukan rasuah. ( Issue fitnah kembali berkumandang)
Jawapan 27 : Aishah RA juga di fitnah. Tapi sudi memafkan penfitnah. Aishah RA berjiwa besar.
Jawapan 28 : SPRM jumpa penderma tunggal, bukan lebih dari seorang.
Jawapan 29 : RM 2.03B telah di pulangkan kembali kepada keluarga diraja arab
Jawapan 30 : Tiada kesalahan jenayah di lakukan oleh PM. Minta SPRM mengugurkan kertas siasatan dan kes di tutup kerana tiada fakta jelas dan tiada bukti

No comments:

Post a Comment

Cakaplah apa saja yang benar asalkan tidak menghina sesiapa